Les virtuts de l’All

alls
Els Alls tenen múltiples virtuts

Avui us descobrim les virtuts de l’All, que tot i que ens deixi mal alè, és un aliment molt beneficiós:

* Respecte al Sobrepès: ajuda a eliminar els residus de l’organisme i els seus enzims afavoreixen la síntesi dels àcids grassos.

* Respecte a la Inflamació Abdominal: algunes de les seves substàncies produeixen acció diürètica, combaten els gasos intestinals i el restrenyiment, i gràcies al seu contingut en sulfur, redueix la inflamació i repara la membrana intestinal.

* Respecte al Insomni: ajuda a disminuir l’ansietat i els problemes nerviosos que provoquen.

* Pel que fa a la Grip: gràcies a la al·licina, un dels seus principis actius, augmenta les secrecions bronquials, i per tant es diu que és expectorant, desinfectant i descongestionant.

A més a més, amb el seu poder bactericida, alcalinitzant i neutralitzador és un gran destructor de bacteris i microbis que causen la febre i el seu oli essencial és antiviral i augmenta les defenses immunològiques.

* Respecte a la Hipertensió: Evita possibles trombosis en disminuir la tensió arterial i ajudar a baixar el colesterol, i preveu l’arteriosclerosi i els accidents vasculars millorant la circulació sanguínia!

Així que ja ho sabeu, mengeu una dent i mitja crua al dia (només sinó no teniu problemes de “Estómac delicat”) que són els 4gr que aconsella l’Agència Federal de Salut Alemanya i després … a rentar-se les dents i mastegar menta, natural o amb xiclet, si heu de parlar amb algú… ;-)